صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات آجیل خوری مس و نقاشی پرداز ۲۵ سانتی

  • نویسنده : امید حسینی

آجیل خوری مس و نقاشی پرداز 25 سانتی برای سرو انواع خوراکی ها منجمله آجیل استفاده می گردد. سایز این آجیل خوری مسی طرح پرداز کوچک نیست و به منظور میوه خوری نیر می توان از آن بهره برد. هنر مس و پرداز اصفهان از جذاب ترین شاخه های هنری نصف جهان بشمار می رود، از این رو ظروف مس و نقاشی جزء محبوب ترین دست سازهای ایرانی بوده و از طرف علاقه مندان به صنایع دستی سفارش داده می شود. کیفیت ساخت آجیل خوری 25 آقاجانی مس و پرداز و دیگر محصولات بالا و جزء بهترین دست سازهای اصفهان می باشند.

آجیل خوری 25 آقاجانی مس و پرداز

 

شناسه محصول: 902227

آجیل خوری 25 مس و پرداز

آجیل خوری مس و نقاشی پرداز 25 سانتی از جمله محصولات کاربردی و مفید صنایع دستی اصفهان بشمار می رود. از آجیل خوری 25 مس و پرداز می توان برای سرو آجیل و دیگر خوراکی ها براحتی استفاده نمود. سایز متوسط آن به شما امکان می دهد تا از آن بعنوان میوه خوری نیز بهره برد. شباهت طرح های کشیده شده بر روی آجیل خوری مس و پرداز با دیگر محصولات مس و نقاشی، به مشتریان امکان می دهد تا آنها را براحتی در کنار یکدیگر ست کنند.

نقاشی مس و پرداز توسط مجرب ترین هنرمندان با ذوق اصفهان بر روی ظروف مسی کشیده می شود. از این رو هر یک از محصولات بصورت یونیک و اثری هنری به بازار عرضه می گردد. آجیل خوری مس و پرداز سایز 25 در کارگاه صنایع دستی امیر آقاجانی تولید شده و کیفیت بالایی دارد. از این پس از خرید، کارت ضمانت کالا به مشتریان تقدیم می گردد.

تخفیف ویژه

آجیل خوری مس و نقاشی پرداز 25 سانتی

قیمت آجیل خوری مس و نقاشی پرداز

آجیل خوری مسی طرح پرداز

جنس آجیل خوری از فلز مس کرمان است که پس از خمکاری بر روی آن نقاشی پرداز کشیده شده و بعد از عملیات ساب و پرداخت برای برق و جلای بیشتر، پوشش پلی استر با کیفیتی بر روی آن زده شده است. ظروف مس و پرداز در برابر آب و رطوبت مقاوم است و شما می توانید در صورت نیاز آنها را با آب بشویید. ارتفاع این آجیل خوری مس و پرداز در حدود 30 و قطر دهانه آن 20 سانتی متر است. آجیل خوری مسی طرح پرداز را می توان برای سرو انواع خوراکی های خشک استفاده نمود.

 

آجیل خوری 25 مس و پرداز

خرید آجیل خوری مس و نقاشی پرداز 25 سانتی

آجیل خوری 25 آقاجانی مس و پرداز علاوه بر منزل می تواند برای دفاتر اداری نیز سفارش داده شود. همچنین برخی از فروشگاه های شیک خشکبار برای نمایش محصولات خود از آنها بهره می برند. آجیل خوری سایز ۲۵ مس و پرداز با نام کاسه پایه دار و بعنوان میوه خوری نیز قابل استفاده است. سایز آن به شما امکان می دهد تا فارغ از هر جنبه کاربردی، از زیبایی آن لذت برده و با دیگر ظروف مس و نقاشی آن را ست کنید.

 

آجیل خوری 25 آقاجانی مس و پرداز

آجیل خوری مس و پرداز آقاجانی

ظروف صنایع دستی اصفهان از بهترین دست سازهای بومی کشورمان بشمار می روند. هنر مس و نقاشی قدمت بالایی دارد و در سال های اخیر بصورت شاخه نوینی از صنایع دستی به مشتریان عرضه شده است. ظروف مسی طرح پرداز و بطور مشخص آجیل خوری مس و پرداز 25 قیمت گرانی ندارند و گزینه های خوبی برای هدیه به دوستان و اقوام بشمار می رود.خرید عمده مس و پرداز با قیمت های ارزان تر از سایت و در تیراژ بالا ثبت سفارش می گردد.

 

آجیل خوری سایز ۲۵ مس و پرداز

ظروف مس و پرداز

هنرمندان ایرانی به پشتوانه تاریخچه کهن این سرزمین، محصولات جدیدی به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. خرید کالای ایرانی ضامن تولیدات بهتر خواهد بود و از این رو سازمان های دولتی و خصوصی می توانند نقش مهمی در فرهنگ استفاده از کالای داخلی را داشته باشند.

 

آجیل خوری مس و پرداز 25

خرید اینترنتی آجیل خوری مس و پرداز

 

 

آجیل خوری مسی طرح پرداز

ظروف مس و نقاشی اصفهان

 

 

آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مسی و نقاشی پرداز

 

 

آجیل خوری مس و پرداز سایز 25

آجیل خوری سایز 25 سانتی مس و پرداز

 

شناسه محصول: 902227

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی