صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات بشقاب میناکاری طرح مینیاتور و آیه اثر استاد اسماعیلی

  • نویسنده : امید حسینی

بشقاب میناکاری طرح مینیاتور و آیه اثر استاد اسماعیلی از خاص ترین ظرف مس و میناکاری اصفهان بشمار می رود. طرح مینیاتور گل و مرغ نقاشی شده و همچنین آیت الکرسی نوشته شده توسط دستان هنرمندان مجرب نصف جهان انجام شده است. کیفیت ساخت ظروف میناکاری اسماعیلی بر کسی پوشیده نیست. از این رو قیمت بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی نسبت به نمونه ای مشابه موجود در بازار گرانتر است.

بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی

 

شناسه محصول: 902229

بشقاب میناکاری بزرگ

بشقاب میناکاری طرح مینیاتور و آیه اثر استاد اسماعیلی نمونه ایی از هنر اصیل نصف جهان است. بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی از بهترین نمونه ظروف مینای اصفهان شناخته می شود. کیفیت ساخت محصولات میناکاری عرضه شده در بازار با یکدیگر متفاوت است از این رو قیمت بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی نسبت به نمونه های مشابه بیشتر است. همچنین زمان ساخت بشقاب میناکاری بزرگ نسبت به سایز کوچکتر آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

میناکاری مرتضی اسماعیلی در داخل و خارج از کشور کاملا شناخته شده است. نظارت همه جانبه استاد بر پروسه تولید محصولات، باعث شده تا آنها جزء بهترین ظروف میناکاری شده بشمار آیند. بشقاب میناکاری اثر اسماعیلی را می توانید در سایزهای مختلف سفارش داده و در کنار دیگر محصولات مینای اصفهان براحتی ست کنید. از این رو برای ویترین منازل شیک ایرانی بسیار مناسب می باشند. یونیک بودن بشقاب میناکاری دست ساز از جمله دلایل ارزشمند بودن آن بشمار می رود.

تخفیف ویژه

بشقاب میناکاری اسماعیلی

بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی

جنس بشقاب از فلز مس مرغوب کرمان است. بر روی بشقاب طرح گل و مرغ زیبایی کشیده شده و اطراف آن مزین به آیت الکرسی می باشد. قطر بشقاب 50 و ارتفاع آن 9 سانتی متر است. بشقاب میناکاری شده اثر استاد مرتضی اسماعیلی بوده و از این رو کیفیت ساخت آن عالی می باشد. طرح بشقاب میناکاری نشات گرفته از هنر اصیل مینیاتور ایرانی بوده و این امر جذابیت بیشتری به آن داده. استفاده از رنگ های میناکاری و حرارت دیدن بشقاب در کوره، ماندگاری طرح و نقش ها را تضمین می کند.

 

بشقاب میناکاری اسماعیلی

خرید بشقاب میناکاری اسماعیلی

آیه های شریفه آیت الکرسی قابل مشاهده در حاشیه بشقاب تزیینی میناکاری، توسط استاد آقامیری خوشنویسی شده و از این رو ارزش بیشتری به این اثر هنری داده است. در صورت نگهداری صحیح طول عمر بشقاب میناکاری اصل بسیار بالاست. از این رو برای سالیان طولانی و حتی نسل های آینده می توان از زیبایی آن لذت برد. ما در سایت فروشگاه نمونه عکس بشقاب میناکاری اصفهان را منتشر کرده ایم تا علاقه مندان به این هنر براحتی با محصولات آشنا شوند.

 

بشقاب میناکاری اثر اسماعیلی

بشقاب میناکاری اصل

بشقاب میناکاری مسی با طرح ها و کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می شوند. برخی از آنها در تیراژ بالا تولید شده و برخی مانند این بشقاب میناکاری نفیس بصورت تکی تولید می شوند. در صورتی که مشتریان قصد خرید داشته باشند، باید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند. استفاده از یک اثر هنری مانند بشقاب مینا کاری زیبای طرح مینیاتور می تواند چیدمان منزل و یا دفتر کار شما را بخوبی تغییر دهد.

 

قیمت بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی

بشقاب تزیینی میناکاری

صنایع دستی اصفهان در بین هنردوستان داخلی و خارجی کاملا شناخته شده است. از این رو در صورت حمایت و برنامه ریزی صحیح می تواند به رونق کسب و کارهای داخلی و اقتصادهای خرد جامعه کمک قابل توجهی کند. هنرمندان و صنعتگران ایرانی نسل به نسل از این گنجینه های ملی مراقبت کرده و میراث دار خوبی برای نسل های آینده خواهند بود.

 

میناکاری مرتضی اسماعیلی

بشقاب میناکاری دست ساز

 

 

بشقاب میناکاری شده

بشقاب مینا کاری زیبا

 

 

بشقاب میناکاری بزرگ

بشقاب مسی میناکاری شده

 

 

بشقاب مینیاتوری

عکس بشقاب میناکاری اصفهان

 

 

بشقاب میناکاری مسی

طرح بشقاب میناکاری

 

شناسه محصول: 902229

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۳۳۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی