صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات کاسه آجیل خوری دسته دار ملیله کاری

  • نویسنده : امید حسینی

کاسه آجیل خوری دسته دار ملیله کاری از دیگر محصولات مفید ملیله سازی بشمار می رود. کاربردی و مفید بودن کاسه آجیل خوری ملیله کاری شده از جمله دلایل مهم سفارش آن بشمار می رود. قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان گران نیست و دست ساز بودن محصولات ارزش ویژه ایی به آنها خواهد بخشید. سرویس آجیل خوری ملیله کاری از سری محصولات مورد استفاده در چیدمان پذیرایی منازل می باشد.

کاسه آجیل خوری ملیله کاری

 

شناسه محصول: 902228

آجیل خوری مسی ملیله کاری

کاسه آجیل خوری دسته دار ملیله کاری از مفید ترین محصولات هنری و البته کاربردی نصف جهان بشمار می رود. کاسه آجیل خوری ملیله کاری شده را می توان بصورت تکی یا عمده سفارش داد و از آن در چیدمان پذیرایی استفاده کرد. ظاهر زیبای ظرف آجیل خوری مسی آبکاری نقره شبیه ظروف ظروف تمام نقره بوده و از این رو مورد توجه بسیاری از بانوان ایرانی قرار دارد. صنایع دستی امین نگار بهترین ظروف ملیله اصفهان را به بازار عرضه می کند.

خرید آجیل خوری ملیله کاری شده مانند دیگر محصولات فروشگاه براحتی از هر کجای کشور بصورت آنلاین قابل سفارش است. آجیل خوری مسی ملیله کاری کیفیت خوبی داشته و از این رو دارای کارت ضمانت کالا می باشد. شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع ظروف مس و ملیله اصفهان و همچنین سفارش سریع آنها، از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز اقدام فرمائید.

تخفیف ویژه

کاسه آجیل خوری دسته دار ملیله کاری

کاسه آجیل خوری پایه دار و دسته دار ملیله کاری

کاسه آجیل خوری پایه دار و دسته دار ملیله کاری

جنس کاسه از مفتول های نازک مسی لحیم شده در کنار هم است. بر خلاف شکل ظریف کاسه آجیل خوری پایه دار و دسته دار ملیله کاری، این محصول از استحکام بالایی برخوردار می باشد. سایز این کاسه مسی از دسته تا دسته 16 و ارتفاع آن 8 سانتی متر است. بدلیل قابل استفاده بودن، هنر ملیله کاری اصفهان از جذاب ترین شاخه های صنایع دستی در بین بانوان ایرانی بشمار می رود. سرویس آجیل خوری ملیله کاری علاوه بر استفاده شخصی، از جمله بهترین هدایای مناسبتی بشمار می رود.

 

کاسه آجیل خوری ملیله کاری

کاسه آجیل خوری ملیله کاری شده

بر روی ظرف آجیل خوری مسی پوشش پلی استر زده شده تا در برابر آب و رطوبت مقاوم شود. با توجه به این موضوع بانوان می توانند بدون نگرانی از تغییر رنگ محصولات ملیله کاری، آنها را با آب شسته و پیشنهاد می کنیم پس از شستن با پارچه ایی نرم ظروف مس و ملیله را خشک کنند. قیمت آجیل خوری ملیله کاری گران نیست و خرید آنها بصورت تکی یا ست شش تایی امکان پذیر است.

خانم های خوش سلیقه ایرانی می توانند چیدمان زیبایی از ظروف ملیله کاری شده برای ویترین منزل خود سفارش دهند.

 

قیمت آجیل خوری ملیله کاری

خرید آنلاین کاسه آجیل خوری ملیله کاری

خرید آنلاین کاسه آجیل خوری ملیله کاری و البته دیگر محصولات فروشگاه صنایع دستی بصورت غیر حضوری از هر کجای کشور امکان پذیر است. در صورتی که قصد خرید عمده ملیله کاری اصفهان را داشته باشید، می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از میزان تخفیف های فروشگاه مطلع شوید. قیمت ظروف ملیله کاری با توجه به کیفیت ساخت، وزن و سایز آنها در نظر گرفته می شود.

 

سرویس آجیل خوری ملیله کاری

ملیله کاری اصفهان

ایجاد انگیزه مضائف با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان و هنرمندان با ذوق کشورمان بوجود خواهد آمد. تا با نیروی بیشتر در راه رسیدن به اقتصاد پایدار قدم بردارند. شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند در این راستا گام های مثبتی برداشته و نقش تعیین کننده ایی داشته باشند.

 

ظرف آجیل خوری مسی

قیمت ملیله کاری

 

 

خرید آجیل خوری ملیله

خرید اینترنتی کاسه آجیل خوری ملیله کاری

 

 

آجیل خوری مسی ملیله کاری

قیمت کاسه آجیل خوری ملیله کاری

 

 

کاسه مسی آجیل خوری ملیله

خرید کاسه آجیل خوری ملیله کاری

 

 

ظروف ملیله کاری

قیمت ظروف ملیله کاری

 

شناسه محصول: 902228

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی