صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات آینه خاتم کاری طرح نقاشی تذهیب سایز متوسط

  • نویسنده : امید حسینی

آینه خاتم کاری طرح تذهیب برای زیباسازی فضای پیرامون شما طراحی و تولید شده است. مفید بودن آینه خاتم کاری طرح نقاشی تذهیب سایز متوسط آن را به یکی از محبوب ترین محصولات خاتم کاری اصفهان تبدیل کرده است. آینه خاتم کاری شده تماما با دست طراحی و ساخته شده است، از این رو می تواند بعنوان هدیه ایی نفیس برای دوستان و اقوام شما در نظر گرفته شود. آینه خاتم تذهیب قیمت ارزان و ظاهر جذابی دارد و قابل نصب بر روی هر دیواری می باشد.

 

 

شناسه محصول: 902230

آینه خاتم کاری طرح نقاشی تذهیب سایز متوسط قابل نصب بر روی دیوار و همچنین قرار دادن بر روی انواع میزها می باشد. نقاشی کشیده شده بر روی آینه خاتم کاری طرح تذهیب از نقوش سنتی الهام گرفته و یادآور طرح های استفاده شده در ابنیه های قدیمی ایرانی می باشد. برخی از محصولات صنایع دستی بصورت کاربردی طراحی شده و از این رو جایگاه ویژه ایی بین علاقه مندان به هنرهای اصیل ایرانی دارند. هنر خاتم کاری در اصفهان از جایگاه ویژه ایی برخوردار بوده و ظروف تولیدی آن به سراسر کشور ارسال می گردد.

آینه خاتم کاری همراه با نقاشی تذهیب را می توانید برای چیدمان های مختلف دکوری استفاده نمائید. قیمت آینه خاتم کاری شده اصفهان گران نیست و در صورت نگهداری صحیح می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. دکوراتیو منازل شیک ایرانی با صنایع دستی اصیل کشورمان جلوه بهتری پیدا خواهد کرد. استفاده از المان های هنری حس و حال خوشی به مخاطب شما خواهد داد.

تخفیف ویژه

آینه خاتم کاری طرح تذهیب

آینه شمعدان خاتم کاری اصفهان

جنس آینه از جوب و خاتم اصفهان در نظر گرفته شده است. بر روی قاب آینه نقاشی تذهیب با دست کشیده شده و در پروسه نهایی بر روی آن پوشش پلی استر زده می شود تا در برابر آب و رطوبت مقاوم گردد. ابعاد قاب آینه 1.5*23*28 سانتی متر است. شما می توانید با توجه به سایز مورد نظرتان این آینه خاتم را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ سفارش دهید. با مراجعه به دسته بندی ظروف خاتم کاری می توانید تمامی طرح ها و سایزهای موجود را مشاهده نمائید.

 

آینه خاتم کاری طرح نقاشی تذهیب سایز متوسط

آینه خاتم کاری طرح تذهیب

قیمت آینه خاتم کاری و نقاشی تذهیب مانند دیگر ظروف صنایع دستی نصف جهان مناسب در نظر گرفته شده تا عموم مشتریان قادر به خرید باشند. معمولا بر روی قاب آینه نقاشی های تذهیب،گل و مرغ ،چوگان و شکارگاه کشیده می شود. یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت ها ظرافت نقاشی کشیده شده و نوع خاتم استفاده شده برای قاب آینه می باشد. پشت آینه های خاتم کاری آویزی قرار داده شده تا بتوان آنها را بر روی دیوار نصب نمود.

 

آینه خاتم کاری همراه با نقاشی تذهیب

آینه و شمعدان خاتم کاری

استفاده از رنگ های شاد و طرح های ساده برای نقاشی بر روی ظروف خاتم کاری، حس خوبی به دیگران منتقل می کند.همچنین قرار دادن محصولات خاتم کاری شده در کنار یکدیگر ظاهر زیباتری به چیدمان فضای پیرامون شما خواهد داد. ما به شما پیشنهاد می کنیم آینه و شمعدان خاتم کاری شده را در کنار یگدیگر ست کرده و از جذابیت آنها لذت بیشتری ببرید. خرید آینه خاتم تذهیب و البته دیگر محصولات براحتی از طریق سایت و اپ فروشگاه امکان پذیر است.

 

آینه خاتم تذهیب

خرید آینه خاتم تذهیب

هنر خاتم کاری از شناخته شده ترین شاخه های صنایع دستی در اصفهان و شیراز بشمار می رود. در کارگاه های خاتم کاری جمعی از اساتید و شاگردان با ذوق ایرانی مشغول به فعالیت می باشند. خرید صنایع دستی ایرانی بزرگترین حمایت از هنرمندان و صنعتگران کشورمان بوده و در این راستا شرکت ها و سازمان های دولتی نقش بسیار موثری خواهند داشت.

 

آینه خاتم کاری و نقاشی تذهیب

قیمت آینه خاتم کاری و نقاشی تذهیب

 

 

آینه خاتم کاری شده

خرید آینه خاتم کاری شده

 

 

قیمت آینه خاتم کاری

آینه خاتم کاری قیمت

 

 

آینه خاتم کاری خرید

خرید اینترنتی آینه خاتم کاری

 

شناسه محصول: 902230

بازار مینا   BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی