صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات قندان سیبی الماس تراش آقاجانی

  • نویسنده : امید حسینی

قندان سیبی الماس تراش آقاجانی مانند دیگر صنایع دستی اصفهان، زیبایی و جذابیت خاصی داشته و همچنین می توان از آن بصورت کاربردی استفاده نمود. قندان مسی مدل الماس تراش طرح سیبی ظاهر زیبایی دارد و می تواند در چیدمان های مختلف قرار داده شود.حکاکی روی مس با دست و توسط هنرمندان با ذوق نصف جهان انجام می گردد. قیمت قندان سیبی الماس تراش گران نیست و با توجه به سایزبندی، می تواند برای میزهای پذیرایی و یا ویترین منزل سفارش داده شود.

قندان مسی مدل الماس تراش

 

شناسه محصول: 902223

قندان الماس تراش مسی

قندان سیبی الماس تراش آقاجانی بگونه ایی طراحی و تولید شده تا علاوه بر زینتی بودن، مفید و قابل استفاده نیز باشد. قندان مسی مدل الماس تراش طرح سیبی را می توان بر روی میز پذیرایی در منزل و یا دفتر کار قرار داد و برای سرو انواع خوراکی ها مانند قند، نقل و شکلات از آن بهره برد. معمولا طرح حکاکی روی مس الهام گرفته از نقوش سنتی ایرانی و در مکتب هنرهای اصیل نصف جهان انتخاب می گردد. ظروف الماس تراش اصفهان را می توان نمونه ایی از صنایع دستی خلاقانه ایران زمین برشمرد.

کیفیت ساخت قندان الماس تراش مسی با توجه به کارگاه سازنده آن متفاوت است. صنایع دستی آقاجانی از معتبر ترین تولید کنندگان دست سازهای ایرانی بشمار می رود، از این رو زمان خرید قندان مسی الماس تراش کارت ضمانت کالا به مشتریان تقدیم می گردد تا در صورت نیاز از خدمات پس از فروش آن بهرمند شوند. هنر حکاکی روی مس با دست و توسط مجرب ترین اساتید اصفهان انجام می گردد، و با توجه به این موضوع محصولات عرضه شده به بازار ارزش مادی و معنوی دارند.

تخفیف ویژه

قندان سیبی الماس تراش آقاجانی

خرید قندان سیبی الماس تراش آقاجانی

خرید اینترنتی قندان الماس تراش

جنس قندان از فلز مس مرغوب کرمان است که ابتدا بر روی آن رنگ مشکی زده و سپس طرح های سنتی حکاکی شده است. ارتفاع این قندان مسی الماس تراش 22، قطر دهانه 10 و عرض شکم آن 14 سانتی متر است. معمولا طرح حکاکی روی مس با توجه به پیشینه هنرهای اصیل ایرانی انتخاب می گردد. از این رو نقوش گل و مرغ را بیشتر می توان بر روی ظروف الماس تراش مشاهده نمود. خرید اینترنتی قندان الماس تراش نیز مانند دیگر محصولات فروشگاه بصورت آنلاین از هر کجای کشور امکان پذیر است.

 

قندان مسی مدل الماس تراش طرح سیبی

قیمت قندان مسی الماس تراش

مفید بودن صنایع دستی اصفهان به شرکت ها و سازمان ها این امکان را می دهد تا از این محصولات نفیس به منظور هدایای تبلیغاتی اصفهان بهره برده و با بوجه ایی مشخص، بهترین ظروف دست ساز ایرانی را سفارش دهند. قندان حکاکی روی مس و البته دیگر محصولات فروشگاه را می توانید بصورت تکی و عمده سفارش داده و از تخفیف ویژه با توجه به تیراژ خرید بهرمند شوید. ظروف مسی الماس تراش اصفهان از سری محصولات نوین هنرهای صنایع دستی کشورمان بشمار می رود که توانسته در مدت کوتاه محبوبیت ویژه ایی در بین مشتریان بدست آورد.

 

قندان الماس تراش مسی

قیمت قندان الماس تراش

مس الماس تراش نسبت به ظروف مسی خام و ساده گرانتر است. چرا که زمان مشخصی برای حکاکی آن صرف شده و با توجه به این موضوع اثری یکتا بشمار می رود. قیمت ظروف الماس تراش و البته بصورت کلی تمامی محصولات صنایع دستی، به زمان ساخت و کیفیت نهایی کار انجام شده بر روی آنها بستگی دارد. هنرمندان فراوانی در کارگاه های مختلف مشغول فعالیت بوده و محصولات متفاوتی را به بازار عرضه می کنند.

 

قندان مسی الماس تراش

ظروف حکاکی روی مس

ارزش صنایع دستی ایرانی به ظرافت و زیبایی آنهاست. البته پیشینه فرهنگی و هنری کشورمان امضای معتبری برای دست سازهای ارزنده این سرزمین کهن بشمار می رود. حمایت از تولید ملی در هر زمینه ایی به رشد و توسعه بیشتر اقتصاد کشورمان کمک خواهد نمود.

 

خرید اینترنتی قندان الماس تراش

ظروف الماس تراش

 

 

قندان سیبی الماس تراش آقاجانی

طرح حکاکی روی مس

 

 

مس الماس تراش

حکاکی روی مس با دست

 

 

ظروف مسی الماس تراش اصفهان

قندان حکاکی روی مس

 

شناسه محصول: 902223

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی