صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات بشقاب میناکاری ختایی توخالی استاد اسماعیلی قطر ۲۵ سانتی

  • نویسنده : امید حسینی

بشقاب میناکاری ختایی توخالی استاد اسماعیلی قطر 25 سانتی از نفیس ترین ظروف صنایع دستی بشمار می رود. کیفیت ساخت و نقاشی ظریف میناکاری استاد اسماعیلی آن را از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند. قیمت بشقاب میناکاری اصل و مرغوب ارزان نیست و خرید آن برای زیباسازی منازل شیک هنردوستان پیشنهاد می شود. شما می توانید انواع بشقاب میناکاری شده اصفهان را در سایت و یا اپلیکیشن فروشگاه مشاهده کرده و بهترین ها را انتخاب نمائید.

بشقاب میناکاری اصل

 

شناسه محصول: 902232

بشقاب میناکاری طرح ختایی

بشقاب میناکاری ختایی توخالی اثر استاد مرتضی اسماعیلی از جمله بهترین ظروف مینای اصفهان بشمار می رود. بشقاب میناکاری طرح ختایی از محبوب ترین ظروف میناکاری در بازار نصف جهان است. ظرافت، زیبایی و کیفیت کم نظیر آن باعث شده تا قیمت بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بیشتر باشد. سایزبندی و طرح های ظروف میناکاری استاد اسماعیلی از جمله دلایل جذابیت و محبوبیت آنها در بین علاقه مندان به مینای اصفهان است.

میناکاری استاد مرتضی اسماعیلی را می توانید از هر کجای کشور سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. امضای استاد اسماعیلی پشت هر اثر ماندگار شده تا شناسنامه ایی برای محصولات با کیفیت میناکاری اصفهان باشد. در صورت نگهداری صحیح، طول عمر بشقاب مسی میناکاری خریداری شده بالا و ماندگاری آن برای نسل های آینده تضمین شده است. ظروف مینا با طرح ها و رنگ های متفاوت برای سلیقه های مختلف تولید می شود.

تخفیف ویژه

بشقاب میناکاری ختایی توخالی

بشقاب میناکاری ختایی توخالی استاد اسماعیلی قطر 25 سانتی

بشقاب خطایی میناکاری

جنس بشقاب خطایی میناکاری شده از فلز مس مرغوب کرمان است که پس از لعاب کاری، با رنگ های مخصوص میناکاری، نقاشی می شود. قطر بشقاب 25 سانتی متر است و شما می توانید آن را با گلدان های 20 سانتی متری ست کنید.

ظروف مسی میناکاری در چند مرحله کوره شده و از این رو نقاشی های کشیده شده بر روی آن ماندگار می شوند. این بدین معناست که شما می توانید انواع محصولات میناکاری اصفهان را با آب بشویید، البته پیشنهاد می کنیم از مواد شوینده قوی استفاده نکنید.

 

قیمت بشقاب میناکاری استاد اسماعیلی

بشقاب مسی میناکاری

بشقاب میناکاری خطایی توخالی ظاهر بسیار زیبایی دارد. ظرافت کار استادانه باعث شده تا قیمت این بشقاب ختایی میناکاری ارزان نباشد، از این رو مشتریانی که قصد خرید بشقاب میناکاری اصل و باکیفیت را دارند، از هر کجای کشور بصورت آنلاین اقدام به خرید می نمایند.

هنر میناکاری اصفهان از برجسته ترین شاخه های صنایع دستی کشورمان بوده و بدلیل تنوع بالای محصولات توانسته نظر اکثر علاقه مندان به دست سازهای ایرانی را بدست آورد. خرید اینترنتی انواع بشقاب میناکاری شده براحتی چند کلیک برای مشتریان امکان پذیر است.

 

میناکاری استاد اسماعیلی

بشقاب تزیینی میناکاری

ظروف میناکاری اصیل نصف جهان گزینه ایی بسیار مناسب برای هدایای مدیریتی بشمار می رود. نفیس بودن محصولات به شما امکان می دهد تا از آنها برای مقاطع بالای هدایای سازمانی بهرمند شوید. جعبه های شیک کادویی به همراه پلاک های اختصاصی، تاثیر این هدیه های نفیس را برای برند سازی شما بیشتر خواهد کرد. صنایع دستی اصفهان برگ زرینی در بین تولیدات داخلی بوده و نگاه متفاوت به خرید آنها باعث رونق بیشتر اقتصادی خواهد شد.

 

میناکاری استاد مرتضی اسماعیلی

بشقاب میناکاری تهران

قیمت بشقاب میناکاری اصفهان با توجه به کیفیت زیرساخت، نقاشی کشیده شده بر روی آن و همجنین پروسه کلی تولید در نظر گرفته می شود. استاد مرتضی اسماعیلی از جمله میناکاران شناخته شده در اصفهان هستند که بطور مستقیم بر مراحل ساخت محصولات نظارت داشته و ظروف میناکاری شده کارگاه ایشان با کنترل کیفی دقیق وارد بازار می شوند. از این رو با خرید بشقاب میناکاری اصفهان و دیگر محصولات ممهور به امضای ایشان، از اصالت کالا مطمئن خواهید بود.

 

قیمت بشقاب میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری فلزی

 

 

بشقاب میناکاری اصل

بشقاب میناکاری ۲۵ سانتی

 

 

خرید بشقاب میناکاری اصفهان

بشقاب خطایی میناکاری

 

 

بشقاب میناکاری طرح ختایی

عکس بشقاب میناکاری

 

 

انواع بشقاب میناکاری شده

طرح بشقاب میناکاری

 

 

قیمت بشقاب مینا کاری در اصفهان

بشقاب تزیینی میناکاری اصفهان

 

 

خرید بشقاب میناکاری مسی

بشقاب مسی میناکاری خرید

 

شناسه محصول: 902232

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی