صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات تندیس میناکاری ساعت دار طرح سرو

  • نویسنده : امید حسینی

تندیس میناکاری ساعت دار طرح سرو مانند دیگر محصولات صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان ظاهر زیبایی دارد. شما می توانید از تندیس های میناکاری به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت در همایش ها بهره ببرید. قیمت تندیس میناکاری گران نیست و با توجه به المان صنایع دستی استفاده شده بر روی آن در نظر گرفته می شود. در صورت ثبت سفارش عمده می توانید، تندیس دلخواه میناکاری شده را به همکاران ما سفارش داد تا با توجه به سلیقه شما طراحی گردد.

تندیس دلخواه میناکاری

 

شناسه محصول: 902224

هدایای تبلیغاتی تندیس

تندیس میناکاری ساعت دار طرح سرو نمونه ایی از بهترین هدایای تبلیغاتی در اصفهان است که بدلیل قیمت مناسب می تواند در مناسبت های مختلف برای تجلیل و قدردانی استفاده گردد. تنوع تندیس های میناکاری شده به مشتریان  امکان می دهد برای مناسبت های مختلف از آنها بهرمند شوند. در این زمینه می توان به تندیس میناکاری روز معلم، تندیس روز پزشک، تندیس روز پرستار، تندیس ورزشی و … اشاره نمود.

هنر میناکاری روی مس در اصفهان جایگاه ویژه ایی دارد و از این رو محصولات خاصی با ظروف میناکاری تولید شده و به مشتریان سراسر کشور تقدیم می گردد. شما می توانید نمونه تندیس میناکاری شده را در سایت مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود آنها را سفارشی سازی نمائید. این موضوع به مشتریان کمک می کند تا هدایای تبلیغاتی تندیس را با توجه به لوگوی شرکت و سازمان مورد نظرشان تغییر داده و تاثیرگذاری آنها را بیشتر نمایند.

تخفیف ویژه

تندیس میناکاری ساعت دار طرح سرو

تندیس میناکاری طرح سرو

تندیس میناکاری سرو

جنس تندیس از فیبرهای نازک چوبی برش خورده با دستگاه لیزر است، که بصورت طرح تندیس قابل مشاهده مونتاژ شده و برای زیبایی بیشتر، بشقاب میناکاری با قطر 9 سانتی متر بر روی آن چسبانده شده است. ارتفاع تندیس میناکاری سرو 29 و عرض آن در بیشترین حالت 15 سانتی متر است. طرح های سنتی استفاده شده بر روی انواع تندیس های میناکاری محبوبیت ویژه ایی به آنها می دهد و تلفیق آن با محصولاتی مانند ساعت های توکار، هدایای تبلیغاتی مفید ی را بوجود خواهند آورد.

 

قیمت تندیس میناکاری

تندیس میناکاری قیمت

معمولا از تندیس های میناکاری اصفهان به منظور هدایای تبلیغاتی مناسبتی استفاده می گردد. اما در برخی از محصولات جنبه کاربردی داشته و این موضوع ارزش آنها را دوچندان می کند. متن تبلیغاتی مورد نظرتان را می توان بصورت پلاک های طلایی رنگ طراحی کرده و بر روی پایه تندیس میناکاری شده چسباند. این کار باعث می گردد تاثیر تبلیغات شما بیشتر گردد.قیمت ارزان تندیس های صنایع دستی از جمله دلایل محبوبیت آنها در بین مشتریان بشمار می رود.

 

خرید تندیس میناکاری

تندیس میناکاری خرید

شما می توانید در سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان بهترین ظروف میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،مس و پرداز،قلمزنی و … را مشاهده کرده و با توجه به قیمت محصولات بهترین خرید را تجربه نمائید. تندیس های صنایع دستی با المان های میناکاری،مس و پرداز،فیروزه کوبی،خاتم کاری و دیگر محصولات صنایع دستی قابل طراحی بوده و از این رو در صورت سفارش عمده می توان با توجه به سلیقه و بوجه مشتریان سفارشی سازی گردند.

 

تندیس دلخواه میناکاری

نمونه تندیس میناکاری

استفاده از کالای ایرانی و بطور مشخص صنایع دستی اصفهان ضامن رونق بیشتر اقتصاد و کسب اعتماد به نفس ملی برای کسب و کارهای داخلی بشمار می رود. تنوع محصولات صنایع دستی باعث شده تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود و نگاه به واردات کالاهای غیر ضروری تغییر یابد. خرید تندیس های میناکاری شده جایگزین بسیار خوبی برای محصولات لوکس خارجی بشمار رفته و می تواند به منظور هدایای تبلیغاتی سازمانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

هدایای تبلیغاتی تندیس

هدایای تبلیغاتی اصفهان

 

 

تندیس مینا کاری شده

تندیس میناکاری اصفهان

 

 

خرید اینترنتی تندیس میناکاری

خرید آنلاین تندیس میناکاری

 

شناسه محصول: 902224

بازار مینا   BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۵۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی