صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات تندیس میناکاری ساعت دار طرح پارسه

  • نویسنده : امید حسینی

تندیس میناکاری ساعت دار طرح پارسه از سری تندیس های کاربردی و مفید صنایع دستی بشمار می رود. خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مانند تندیس میناکاری اصفهان از طرف سازمان ها و ارگان های مختلف برای همایش های سالیانه انجام می گردد. تندیس های صنایع دستی ظاهر زیبایی داشته و می تواند با توجه به نظر مشتریان سفارشی سازی شوند. مشتریان می توانند نمونه تندیس میناکاری شده برای مناسبت های مختلف را در سایت فروشگاه مشاهده نمایند.

تندیس های صنایع دستی

 

شناسه محصول: 902231

تندیس های میناکاری

تندیس میناکاری ساعت دار طرح پارسه مانند دیگر محصولات صنایع دستی از ظاهر جذابی برخوردار است. استفاده از تندیس میناکاری پارسه برای تجلیل در مراسم های مختلف پیشنهاد می گردد. طرح عمومی برخی از هدایای تبلیغاتی تندیس به شما امکان می دهد تا با توجه به سلیقه خود از آنها در هر جایی بهرمند شوید. تندیس های میناکاری اصفهان قیمت ارزانی دارند و برای مناسبت های مختلف طراحی شده اند.

سازمان ها و ارگان های مختلف می توانند از هدایای صنایع دستی ارزان قیمت برای تبلیغات سالیانه خود بهره مند شوند. قیمت ارزان و تولید انواع تندیس میناکاری اصفهان در کمترین زمان، به شما امکان می دهد تا بهترین هدیه سازمانی را در اختیار داشته باشید. خرید تندیس میناکاری شده از هر کجای کشور براحتی چند کلیک امکان پذیر است. مشتریان می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی اصفهان و یا از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی سفارشات خود را ثبت نمایند.

تخفیف ویژه

تندیس میناکاری ساعت دار طرح پارسه

تندیس میناکاری ساعت دار پارسه

تندیس میناکاری ساعت دار

جنس تندیس از فیبرهای نازک چوبی برش خورده با دستگاه لیزر است. ارتفاع تندیس میناکاری ساعت دار پارسه 27 و عرض آن 14 سانتی متر می باشد. بر روی تندیس بشقاب میناکاری شده با قطر 9 سانتی متر چسبانده شده است. همچنین باتری ساعت تعبیه شده بر روی تندیس قابل تعویض می باشد. قیمت خرید عمده تندیس میناکاری پارسه با توجه به تعداد سفارش، کمتر از مبلغ درج شده در سایت بوده و برای اطلاع از آن بایستی با همکاران ما در واحد فروش تماس برقرار نمائید.

 

تندیس میناکاری پارسه

تندیس مینا کاری

هدایای تبلیغاتی ارزان

برای تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می توانید از تندیس های صنایع دستی میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر و دیگر دست سازهای اصفهان بهرمند شوید. بدلیل تولید شدن این محصولات در داخل کشور، خرید تندیس میناکاری در هر تیراژی امکان پذیر است. تندیس میناکاری قیمت ارزانی دارد و برای مناسبت هایی مختلف،هدایای سازمانی و تجلیل از پرسنل در همایش های مختلف طراحی شده است. سفارشی سازی و درج پلاک های اختصاصی از دلایل محبوبیت آنها بشمار می رود.

 

نمونه تندیس میناکاری

هدایای تبلیغاتی تندیس

شرکت ها و سازمان های با توجه به طرح لوگوی اختصاصی خود می توانند تندیس های ویژه و اختصاصی سفارش دهند. با این کار در طول زمان ماندگاری برند شما تضمین می گردد. طراحی تندیس های صنایع دستی توسط نرم افزارهای کامپیوتری و برش آنها با دستگاه های لیزر انجام می شود، از این رو محدودیت خاصی در پیادسازی طرح های مشتریان وجود ندارد. ساخت جعبه های شیک کادویی و همچنین طراحی پلاک های اختصاصی در جذاب تر شدن انواع تندیس های هنری صنایع دستی بسیار تاثیر گذار است.

 

خرید تندیس میناکاری

تندیس میناکاری خرید

ظرفیت بالای تولید محصولات هنری باعث شده تا همه روزه کالاهای جدیدی به بازار صنایع دستی معرفی گردد. استفاده از دست سازهای ایرانی مانند انواع تندیس های میناکاری شده برای تهیه هدایای تبلیغاتی، کمک بزرگی به اقتصادهای خرد جامعه می باشد. سفارش محصولات وطنی توسط شرکت ها و سازمان های دولتی، بزرگترین حمایت از این صنعت بشمار رفته و انگیزه ایی مضائف برای تولیدات بهتر خواهد بود.

 

قیمت تندیس میناکاری

تندیس میناکاری قیمت

 

 

تندیس میناکاری اصفهان

تندیس میناکاری شده

 

شناسه محصول: 902231

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۴۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی