صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات کشکول نقلی تشعیر و گل و مرغ مس آقاجانی

  • نویسنده : امید حسینی

کشکول نقلی تشعیر و گل و مرغ مس آقاجانی سایز کوچک و ظاهر زیبایی دارد. کشکول 1 مس و تشعیر را می توان با دیگر ظروف تشعیر مانند گلدان و تنگ براحتی ست کرد. جذابیت محصولات صنایع دستی اصفهان باعث شده تا در چیدمان پذیرایی و همچنین دکوراسیون منزل از آنها استفاده کرد. قیمت تشعیر اصفهان مانند دیگر محصولات هنری نصف جهان به گونه ایی در نظر گرفته شده تا عموم علاقه مندان به صنایع دستی قادر به خرید آنها باشند. صنایع دستی آقاجانی کیفیت بالایی داشته و از این رو مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

کشکول 1 مس و تشعیر

 

شناسه محصول: 902226

 قیمت کشکول تشعیر

کشکول نقلی تشعیر آقاجانی تماما با دست و توسط صنعتگران با تجربه در اصفهان ساخته می شود. کشکول شماره 1 تشعیر ظاهر جذابی داشته و علاوه بر زینتی بودن، بصورت کاربردی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. صنایع دستی آقاجانی یکی از بهترین تولید کننده گان محصولات هنری در ایران بشمار می رود. ارائه کارت ضمانت برای هر محصول خریدی مطمئن را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

سایز بندی کشکول گل و مرغ مس و تشعیر و بصورت کلی تمامی محصولات هنری، استفاده از آنها را برای انواع ویترین ساده تر خواهد نمود. طرح های نقاشی شده بر روی ظروف تشعیر شباهت زیادی با یکدیگر دارند ولی هر یک از آنها در جزئیات متفاوت می باشند. قیمت کشکول تشعیر و گل و مرغ گران نیست و خرید آن به منظور هدیه برای مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. برخی شرکت ها و سازمان ها از محصولات مس و تشعیر برای تهیه هدایای تبلیغاتی سالیانه خود نیز بهره می برند.

تخفیف ویژه

کشکول نقلی تشعیر و گل و مرغ مس آقاجانی

کشکول تشعیر سایز کوچک

کشکول تشعیر سایز کوچک

جنس کشکول از فلز مس مرغوب کرمان است. بر روی کشکول مسی طرح های تشعیر و گل و مرغ با دست کشیده شده و پس از آن به منظور محافظت شدن در برابر آب و رطوبت، بر روی آن پوشش پلی استر زده می شود. ارتفاع کشکول نقلی تشعیر 13 ،طول دهانه 13 و عرض آن 8 سانتی متر است. هنر تشعیر اصفهان جذابیت خاصی دارد و از این رو برای تزئین صنایع دستی ایرانی استفاده می گردد. کشکول تشعیر سایز کوچک را می توان به تنهایی و یا در کنار دیگر ظروف صنایع دستی تشعیر استفاده کرد.

 

کشکول گل و مرغ مس و تشعیر

کشکول تشعیر (گل و مرغ)

کشکول شماره 1 تشعیر سایز کوچکتری دارد و می تواند در کنار اکثر ظروف تشعیر اصفهان بخوبی قرار گیرد. نقاشی زیبای هنرمندان با ذوق نصف جهان ارزش دو چندانی به ظروف مسی داده و آنها را زیبنده خانه های ایرانی کرده است.قیمت ظروف تشعیر و البته دیگر صنایع دستی اصفهان با توجه به متریال و زمان صرف شده برای تولید آنها در نظر گرفته می شود.خرید اینترنتی کشکول تشعیر بصورت آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن امکان پذیر بوده و علاقه مندان می توانند سفارشات خود را از هر کجای کشور در کمترین زمان ثبت نمایند.

 

قیمت کشکول تشعیر

کشکول تشعیر قیمت

صنایع دستی ایرانی ظرفیت بالایی برای استفاده شخصی و همچنین تهیه هدایای تبلیغاتی دارد. خرید عمده تشعیر با قیمت ارزانتر از سایت در تیراژ بالا امکان پذیر بوده و شما می توانید از جعبه های شیک کادویی و پلاک های اختصاصی به منظور تهیه هدایای سازمانی بهرمند شوید. ارسال سفارشات مشتریان بصورت فوری و ایمن به سراسر کشور انجام می گردد. سازمان ها و ارگان ها می توانند از مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید، بهرمند شده تا با کمترین بوجه بهترین محصولات ماندگار هنری را سفارش دهند.

 

خرید کشکول تشعیر

کشکول تشعیر خرید

کشکول گل و مرغ مس و تشعیر نمونه ایی از هنر جذاب نصف جهان بشمار می رود. تنوع محصولات صنایع دستی و بدنبال آن تنوع قیمت ها باعث می شود تا عموم هنردوستان قادر به سفارش کالای ایرانی باشند. از این رو فرهنگ سازی بهتری در این زمینه شکل خواهد گرفت. حمایت از حوزه صنایع دستی و گردشگری کشورمان  گام بزرگی در جهت رونق کسب و کارهای بومی بشمار می رود.

 

کشکول 1 مس و تشعیر

کشکول شماره 1 تشعیر

 

 

کشکول تشعیر و گل و مرغ

خرید اینترنتی کشکول تشعیر

 

 

ظروف تشعیر

قیمت ظروف تشعیر

 

 

صنایع دستی تشعیر

تشعیر اصفهان

 

 

شناسه محصول: 902226

بازار مینا    BazareMina.ir

 

  • نمایش : ۱۴۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی