صنایع دستی میناکاری تهران و لیست قیمت خرید

خرید صنایع دستی در تهران از بهترین ظروف دست ساز اصفهان شامل میناکاری،قلمزنی،خاتم کاری،ملیله کاری،تشعیر،الماس تراش و ...


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و مشخصات بشقاب مسی قلمزنی شده قطر ۱۵ سانت

  • نویسنده : امید حسینی

بشقاب مسی قلمزنی شده از جمله ماندگارترین ظروف صنایع دستی اصیل اصفهان می باشد. سایز و طرح های کار شده بر روی بشقاب قلم زنی مسی با توجه سفارش مشتریان می تواند تغییر کند. معمولا بر روی انواع بشقاب قلمزنی مسی در اصفهان از طرح های گل و مرغ استفاده می گردد. هنر قلمزنی اصفهان نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از ایران هم شناخته شده و هواداران فراوانی دارد. ارزش هنری و مادی بشقاب های قلم زنی مسی با توجه به کار انجام شده بر روی آنها در نظر گرفته می شود.

بشقاب قلمزنی مسی

 

شناسه محصول: 902225

بشقاب های قلم زنی

بشقاب مسی قلمزنی شده از دیگر محصولات هنری و صنایع دستی اصفهان است. معمولا ظروف قلمزنی با فلز مس،نقره و یا فلز برنج ساخته شده و از این رو ارزشمند می باشند. طرح های حک شده بر روی بشقاب قلم زنی مسی الهام گرفته از نقوش سنتی بوده و از این رو می تواند با مخاطبان ایرانی به خوبی ارتباط برقرار کند. سایز بشقاب قلمزنی مسی بصورت استاندارد در نظر گرفته شده و با توجه به این موضوع می تواند با دیگر ظروف قلم زنی ست گردد.

قیمت بشقاب قلمزنی اصفهان با توجه به سایز،وزن و ظرافت قلمزنی انجام شده بر روی آن در نظر گرفته می شود. از این رو شما می توانید در سایت فروشگاه بشقاب های قلم زنی مسی با سایز یکسان و قیمت های متفاوت را مشاهده نمائید. از سری بشقاب های قلم زنی شده بعنوان دیوارکوب های سنتی استفاده می شود، البته هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. استفاده از هنر قلم زنی در چیدمان منزل، حس اصالت بیشتری به فضای پیرامون شما خواهد داد.

تخفیف ویژه

بشقاب مسی قلمزنی

بشقاب مسی قلمزنی شده قطر ۱۵ سانت

بشقاب مسی قلمزنی

جنس بشقاب از فلز مس کرمان است که پس از ابتدا با قلع اندود شدن، سفید شده و سپس بر روی آن با دست قلمزنی می شود. قطر بشقاب 15 سانتی متر می باشد و شما می توانید طرح های مختلف آن را با سایزهای استاندارد 15،20،25،30،35 و … در سایت فروشگاه مشاهده نمائید. قیمت ظروف قلمزنی اصفهان به متغییرهای مختلفی مانند وزن، سایز و ظرافت کار انجام شده بر روی آن بستگی دارد. بشقاب های قلم زنی مسی از محبوب ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان بشمار می روند

 

بشقاب قلم زنی مسی

قیمت بشقاب مسی قلمزنی

پشت بشقاب های قلمزنی آویزی لحیم کاری شده تا به شما امکان دهد آنها را بر روی دیوار نصب کنید. قیمت بشقاب قلمزنی اصفهان با توجه به سایز و طرح قلم زنی آن متفاوت است. معمولا در مکتب اصفهان از طرح های گل و مرغ و نقوش هندسی بیشتر استفاده می شود، این در حالیست که طرح های ظروف قلمزنی شیراز، الهام گرفته از نقوش تخت جمشید و ایران باستان می باشد. بصورت کلی هنر قلمزنی کشورمان در بین دیگر شاخه های صنایع دستی از اصالت ویژه ایی برخوردار می باشد.

 

بشقاب قلمزنی مسی

خرید بشقاب قلمزنی

خرید آنلاین قلمزنی اصفهان از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی اصفهان انجام می گردد. مشتریان عزیز می توانند سفارشات تکی و عمده خود را از هر کجای کشور ثبت کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرند.در صورتی که طرح خاصی مورد نظر مشتریان باشد می توانند با همکاران ما در میان گذاشته تا برای آنها بصورت سفارشی انجام گردد. با توجه به این موضوع، شرکت ها و سازمان ها می توانند به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی خاص خود از محصولات قلمزنی اصفهان بهرمند شوند.

 

بشقاب قلمزنی اصفهان

بشقاب های قلم زنی مسی

در طول تاریخ هنرمندان با ذوق ایرانی توانسته اند متنوع ترین و بهترین صنایع دستی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند. پشتوانه فرهنگی کشورمان بسیار غنی و ارزشمند بوده و از این رو بستر مناسبی برای خلق محصولات هنری بشمار می رود. حمایت از تولید صنایع دستی ایرانی به منزله ارج نهادن بر تلاش هنرمندان هموطنمان بوده و راهی برای پیشرفت کشورمان بشمار می رود.

 

قیمت بشقاب قلمزنی اصفهان

بشقاب قلمزنی قیمت

 

 

بشقاب قلم زنی اصفهان

بشقاب قلمزنی دیوارکوب

 

شناسه محصول: 902225

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۶۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی در تهران از فروشگاه اینترنتی بصورت آنلاین با ارزان ترین قیمت انجام می گردد. محصولاتی شامل میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی